Jag kan inte knyta skor

Nu tror typ halva min träningsgrupp i Ju-jutsun att jag inte kan knyta skorna, det visade jag ju idag.
Jag kom in i lokalen och ba: YES!!
För det regnade och skinny jeans + regn funkar inte bra ihop.
Så kom vi då till att knyta av sig skorna då.
Första skon gick u bra, no problemas men andra ja... Jag satt med den i 5 min.
Och under dessa 5 minutrarna han några ropa på en tränare (Det kom 2)
Och att halva gruppen satt och garva åt mig.
Sen när det var samling skyndade jag mig att byta om. Och sen när jag nästan är inne på mattan (Där vi tränar och så) Så hör jag ena tränaren, den tredje som inte såg säga:
Vars är Alexnadra?
De 2 andra berättade om min lilla incident och det slutade med att alla tre satt och skratta.
Så var det med den träningen!
Kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0