Duschen nästa

Jag har just varit ute på en liten joggingtur, och det kändes jättebra!
Jag klarade att springa längre än vad jag trott och jag sprang med mina skor som jag visade (de svarta med kuddar under, vilket ökar motståndet och gör det jobbigare att springa) och när jag kom uppför backen brände det som attan i benen. Jag kunde knappt stå upp. Hehe...
Nu ska jag in i duschen i alla fall och en liten ansiktsmask kan vi klämma in också!

Amerikanska pannkakor med glass, bär och lite sirap är en lunch jag gjärna äter :D
Kram! :D

Kommentarer
Postat av: William

ser gott ut ;)

SV; Naw Tackar SÅ Hemskt Mycket! Blir Galet Glad:)

2012-09-21 @ 19:17:40
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0