Balans?

Har tänkt idag, kommit på saker som jag inte tänkt på förr,
jag har dragit ner mig själv ner på marken, att sväva bland molnen och leva i sin egna värld är inte
riktigt jag, jag kan anpassa mig, men jag vet att jag hör hemma med båda fötterna på jorden,
jag vet vad som är bäst men bäst har nackdelar, och bra har fördelar som bäst inte har.
Men bäst är klokast men själviskt.
 
Men om jag väljer bra kommer jag att bränna mig. Redan börjat att bli varmt.
Det handlar om balans en blandning av bra och bäst blir perfekt.
Det hela långa loppet handlar delvis om balans.
Jag är ju trots allt vågen, det ska jag nog fixa!
 
Pepplåt för kalla höstkvällar!
Kram! :D

Kommentarer
Postat av: William

älsark låten:D

2012-10-05 @ 14:06:52
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0