I´m thinking and thinking, but I can´t figure out an answer!

Jag tänker på vad jag ska göra idag, men jag vet inte.
Jag antar att det blir läxor, blogga, och skiva lite annat till skolan.
Igår var jag hos Malin, det var jätte kul! Vi åt tacos och kollade på en film, Scary movie 1,
Fast vi orkade inte se resten, och vi skrämde varandra också, fast det läskigaste var nog
när telefonen ringde mitt i filmen, och Malin har samma ringsignal som den i filmen, så ringede det,
och vi blev ju asrädda! Men som tur nog var jag mist rädd,så jag bara la på, och Malin var nere,
så vi trodde att det var hon, men det var det inte, och sammtidigt hade någon knackat på dörren!

Men vad har ni gjort/ ska i veckan / helgen?
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0