1 dag kvar till alla hjärtans dag!


Mamma fick en blomma av pappa idag, så det var ett perfekt tillfälle att fota på!
Annars idag har jag haft träning, och jag var med Sanna efter skolan,
på gympan bygger vi en snöbevak. Ingen anning om hur det stavas...
Ja, imorrn är det Alla hjärtans dag om jag inte minns fel...
Asså jag gillar verkligen inte Alla hjärtans dag...
Det ända positiva är godishjärtanen!
Är jag den enda? Kommentera och säg vad just DU tycker om Alla hjärtans dag!
Jaha, imorgon ska jag vakna tidigt, så vi det blir väl mer updatering imorrn!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Linn / Foto & Vardag

Var gärna med på dagens blogg på min blogg!

Vinnaren utses imorgon!

2012-02-14 @ 17:05:41
URL: http://vigoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0