Kameraproblem...

Jag skulle ha laddat upp en massa nya bilder på tröjan böckerna jag köpt,
 och sen dra ut och fota lite naturbiler.
Men tydligen inte. Jag har hittat en fläck som kommer upp på bilderna, och det är inte objektiven, så pappa håller på att kolla olika sätt att rengöra den på.
Men så länge får ni nöja er med tråkiga bilder, som ni kanske redan sett.
Idag har jag iallafall varit på stan, köpte en tröja och 2 böcker.
Annars sitter jag väl och käkar godis...
Ska kanske fortsätta med att New York bilden...
Typ inget mer jag har att säga / skriva om...
En lite bild får ni i alla fall!

Såg att det var mång som gillar den här bilden!
Vad ska ni göra idag då?
Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0